Час обирати здоров'я

Тренінг "Комунікація та сервіс в медичному закладі" #1

# Тренінги

Сьогодні, 6 жовтня, відбувся перший із серії тренінгів на тему «Комунікація та сервіс в медичному закладі», організований Львівським обласним інформаційно-аналітичним центром медичної статистики. Сьогоднішній захід було проведено для заступників директорів з медичної роботи закладів охорони здоров’я Львівщини.

З вітальним словом до учасників звернувся директор Департаменту охорони здоров’я Львівської ОДА Орест Чемерис. Він наголосив на необхідності постійного підвищення фахового рівня працівників медичних закладів, здобуття сучасних знань щодо якісного надання послуг пацієнтам.

Мар'яна Служинська, директорка КНП ЛОР «ЛОІАЦМС», виступила з доповіддю «Сервіс в медичному закладі». Вона зазначила, що дотримання високих стандартів сервісу під час роботи з пацієнтами, виконання усіх засад ставлення персоналу до хворих є не менш важливим, ніж надання фахової медичної допомоги.

Директорка Західного міжрегіонального департаменту НСЗУ Мар’яна Возниця представила презентацію «Дизайн в охороні здоров’я», висвітливши новітні підходи до надання медичних послуг.

Марія Бачмага, співзасновниця ГО PH Capital. Public Health Experts, у своїй доповіді розповідала, як покращити сервіс через повагу до гідності пацієнтів.

Доцентка Школи журналістики і комунікацій УКУ, членкиня PEN Ukraine Марія Титаренко висвітлила основні питання та принципи ефективної комунікації між медиком і пацієнтом.

Повернутись

Наша адреса

вул. Некрасова, 4,
79010, м. Львів

Гаряча лінія

09:00–18:00
+38 032 260-19-18